Wat betreft Michael Jackson: ik heb de LP Off the wall en cd Thriller.Wat mis ik van Michael zoal?

Misschien teveel om op te noemen (sarcasters hoeven niet te reageren).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Alles wat hij gedaan heeft voor 'Off the Wall' (met name het Jackson5 - repertoire) en de muziek van de Wizard of Oz (al weet ik niet of hij daar in alle nummers zingt) en alles van na Thriller. Eerlijk gezegd ben ik niet echt voldoende op de hoogte van wat hij na Thriller heeft gedaan, maar dat kan op dit moment niet al te moeilijk te vinden zijn.

Dan zijn er natuurlijk legio boeken over hem verschenen in alle mogelijke talen, de films waaraan hij heeft meegewerkt, opnames van alle videoclips, oude videobanden, interviews - als je serieus wilt gaan verzamelen kun je nog jaaaaren, decennia vooruit.

Op dit moment is de handel in zijn memorabilia echter zo levendig, grotesk bijna, dat nu wellicht niet het juiste moment is om met sparen te beginnen. Vooral ook niet(meer)fans gooien NU hun spullen op de markt om er een zo groot mogelijk slaatje uit te slaan. Lijkenpikkerij, maar goed, dat hou je toch. Platenverkopers kunnen het al niet meer aan en Sony is allang door de voorraad heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zijn er nog behoorlijk veel. Misschien heb je iets aan deze Wikipedia-link? Als je specifiek op zoek bent naar LP's, kun je het beste eens binnenlopen bij de betere platenwinkel. Die kunnen je vast verder helpen of doorverwijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sowiezo al de cd/elpee "Bad". En heel veel andere zaken die overigens al hierboven benoemd zijn. :)