Welke opleiding heeft Barbie van Oh Oh Cherso gedaan?

Als je een van de andere(Sniper, Joker, Sterretje, Matsoe Matsoe, Kabouter, Little Princess, Elize) weet, die wil ik ook wel weten!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (7)

Toen ze in één van de filmpjes hun diploma's opnoemden was de enige die zij dat de een VMBO-diploma heeft Elize, de anderen noemden hun veterstrik- en pietendiploma.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lekker dom, het moet natuurlijk zijn: de enige die ZEI.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel bekend dat ze doen voor werk, dus je kan een beetje denken welke opleiding ze hebben gedaan.

Sniper: Werkt in een kledingwinkel in Den-Haag
Joker: Zit op school en werkt daarnaast bij de Jumbo
Ik weet niet welke niveau.
Matsoe Matsoe: Joey maakt tuinen: achtertuinen, voortuinen etc.
Barbie: In een winkel
Elize: In een snackbar
Sterretje: Barman en DJ
Little Princess: MBO-dimploma
Kabouter: bezig met haar MBO

Ze zeiden in een programma, volgend mij Jensen, dat ze school niet zo belangrijk vonden alleen maar feesten en zuipen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat ze allemaal een toneel/theater opleiding hebben.Dat hebben de meeste acteurs/actrices.
ik denk dat ze slimmer zijn dan hun publiek.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit baseer je op het idee?; Alles wat op tv is is nep ? Dus het zijn acteurs/actrices ?
niko
13 jaar geleden
ja.
niko
13 jaar geleden
net zo als uri geller dus. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uri geller wel, maar als je naar ohohcherso kijkt. dan weet je meteen dat het niet zo is... :)
niko
13 jaar geleden
dan verschillen we daarover dus van mening.
jij/u? behoort dus tot het publiek/fan van o.o.c.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh Oh Cherso is puur toeval geweest met de opnames, ze hebben er ook nooit vergoeding voor gekregen. bij het nieuwe programma wat ze willen gaan maken krijgen ze wel vergoeding maar betekent dat nog niet dat ze daar acteurs voor moeten zijn, want dat zijn ze overduidelijk niet.
niko
13 jaar geleden
wat jij wil,jij lijkt me een goede kandidaat trouwens voor zo`n programma.suc6.
zowiezo een zwemdiploma voor het strand en jacuzzi
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, + voor de jacuzzi
De kleuterschool!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand die ik ken kent iemand die barbie in de klas gezeten, ze heeft nog doorgeleerd op de havo. ik weet niet of ze het heeft afgemaakt, maar het is uit het programma geknipt om een indrukte wekken...