waar kan ik Echte one direction kaartjes kopen?

ik wil graag naar one direction, maar er zijn site's waar ze ze illegaal verkopen! en dan kom ik dus niet binnen! dus weet iemand een eerlijke site?
alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk misschien even op de site waar het concert gehouden wordt. Daar zul je zeker meer informatie vinden.

Antwoorden (5)

De officiele site van One Direction word vanaf deze link: http://www.onedirectionmusic.com/nl/events/entry/24th_june_2014_-_am/ (onder de " vind ik leuk" en "twitter" icoontjes) doorgestuurd naar http://www.ticketmaster.nl/artist/one-direction-tickets/871610 .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor de 25ste in Amsterdam zijn gewoon nog kaartjes, ticketmaster is de officiele verkoper.
Zitplaatsen: http://www.ticketmaster.nl/event/one-direction-zitplaatsen-tickets/119407
Staanplaatsen: http://www.ticketmaster.nl/event/one-direction-staanplaatsen-tickets/119405
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je kaartjes voor een concert wil kopen kun je het beste de kaartjes kopen via de officiële site van de band/artiest waar je heen wil, ook kun je vaak via de officiële website van de plaats waar het gaat gebeuren (in dit geval dus de amsterdam arena als ik het goed heb?) kaartjes kopen of daar staat een betrouwbare link naar een eerlijke site, anders raad ik je zeker aan via www.ticketmaster.nl kaarten te kopen. daar koop ik ze ook altijd en ik kom altijd binnen. anders raad ik nog de website www.weetwaarjekoopt.nl aan. daar staan veel sites aan gegeven waar je veilig kunt kopen, maar ook waar je zeker geen kaarten moet kopen. ook als je een andere website vind waar je kaarten wil kopen zal ik zeker even op weetwaarjekoopt.nl kijken of die website tussen de namen waar je zeker niet moet kopen staat.
succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een tip voor al je concerten in de toekomst:
Als je kaartjes wilt kopen ga dan naar de site van de hal waar het concert plaatsvindt en ga naar de site waar zij zeggen dat jij kaartjes kan kopen.
In Nederland is dat meestal ticketmaster.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via ticketmaster, dit is de enige betrouwbare site voor het 1D concert! (voor de 25e zijn voorlopig nog kaartjes, dus als je ze wil, moet je wel snel zijn denk ik)