Waarom veranderen artiesten van Tidy to Sexy?

Veel bekende zangeressen zijn in het eerst van hun carriëre niet bezig om populistisch sexy te zijn. Maar na de tijd, twee of drie albums, verandert dat vaak in een sex-imago. Voorbeeld: Britney Spears, Mariah Carey, Rihanna, Miley Cyrus. Mijn vraag is waarom doen ze dat? Met name bij Britney Spears heeft het veel controverse teweeg gebracht. Maar zeker ook bij Mariah Carey, die ook een booblift liet doen! Miley Cyrus heeft ook de laatste tijd veel kritiek gekregen op haar verandering! Maar waarom doen ze het dan?

Toegevoegd na 24 minuten:
Ze doen het voor het geld? Maar die artiesten verkochten doorvoor ook machtig veel. Mariah Carey was geen kinderster. Een echte soulzangeres en verkocht ontzettend veel albums. Toch is ze veranderd. Voor mij is het nog niet duidelijk. Want sex sells, maar deze mensen verkochten daarvoor ook goed!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zij beginnen altijd al op jonge leeftijd. Zo jong dat ze zelfs nog minderjarig zijn. Dan wordt er verwacht dat zij een jonger publiek zullen aantrekken. Naarmate ze ouder worden, worden de liedjes ook steeds sexier. Het gaat nu steeds meer om image, dat zie je ook in de clips. Het zou zelfs zo erg zijn dat je geen eens meer een hit kunt maken als je geen sexy clip meer hebt.. De vrouwen moeten bloot gaan en de mannen moeten blote vrouwen om zich heen hebben. Helaas... Maar dat is wat de meerderheid toch wilt..

Toegevoegd na 20 minuten:
Ja maar de tijden veranderen.. En je moet met de tijd mee. Voor die tijd kon bvb britney spears goed verdienen met haar onschuldig meisje-imago, maar in deze tijd zou dat een stuk moeilijker zijn..

Daar draait het om.. Dat de tijden veranderen en iedereen wil met de tijd mee gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor de verkoopcijfers.
Hetzelfde verloop zie je bij pornoactrices.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar dan van sexy naar... ja...naar wat ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van sexy naar kunststof ?
Het verkoopt simpelweg beter. Eén van de eerste was Donna Summer: haar eerste liedjes verkochten niet al te best en na haar ommezwaai werd ze een superster. Ik vermoed dat de anderen daar van geleerd hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
commercie je zegt het al sex verkoopt dat is al jaren een trend op Mtv