Heeft Mega Mindy ook een papa en een mama? In de series of de films zie je altijd haar opa en oma, maar ik zag nog nooit haar ouders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

haar ouders zijn verdwenen toen ze nog klein was en daarom woont ze nu bij haar opa en oma maar ze vindt het wel fijn bij haar opa en oma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens studio 100 zijn ze verdwenen toen ze een klein meisje was. Hoe en wat wordt verder niet genoemd.