Hoe weet ik wanneer er acteurs van GTST op een bepaalde plek komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een buitengemeen interessante vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa! Ik ben reuze benieuwd naar de antwoorden, en zit klaar voor vertrek! Dat GTST 'acteurs' een priveleven zouden hebben vind ik onzin hoor. Eigenlijk zouden ze even massal moeten twitteren wanneer ze naar de bakker, de hema of de kroeg gaan, zodat wij allemaal kunnen komen kijken!

Het beste antwoord

Denk dat je de meeste in Amsterdam kan tegen komen alhoewel er ook een paar ex Gtst'ers in de Zaanstreek komen, Heb een link voor je waar je bekende nederlanders kan spotten http://www.vipspotting.nl/spots/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan je niet weten.

Deze personen hebben buiten GTST ook gewoon een prive leven.
Of je moet deze personen tegenkomen op straat.
Of deze persoon hebben iets laten weten via hyves, facebook of twitter wat ze doen of waar ze zich bevinden.
Anders kan je er niet achter komen wat ze doen en wanneer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je ze volgen op Twitter? Daar vertellen ze vaak wat ze gaan doen (of gedaan hebben)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al eerder genoemd kan je ze volgen op hun twitter, facebook of wat dan ook. Maar uit je vraag kan ik opmaken dat je opzoek bent naar een plek waar zij in hun´prive´tijd komen. De vraag is moet je dat wel doen, ik vind persoonlijk dat je deze mensen ook hun privacy moet gunnen. Als je ze wilt ontmoeten kan je het beste naar een GTST fan dag of iets dergelijks gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dagen dat er opnames plaatsvinden kun je er redelijk zeker van zijn dat er acteurs van GTST op de opnameplek (studio in Amsterdam) aanwezig zijn.