Waar koop je de Samsung f480 Allure/La fleur rolze?

Ik heb op veel site's gekeken maar ik kan de juiste maar niet vinden :'( Weten jullie waar ?

Heel erg bedankt voor te nemen moeite!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bedoel je deze?

In Frankrijk word hij La fleur genoemd, maar hier de touch..

In de bron hieronder staat dat hij online nog niet verkocht word??
Vandaar dat je hem niet vinden kan waarschijnlijk.

Misch moet je toch naar een telefoonwinkel in de buurt gaan om hem te kopen, even rond bellen of ze hem hebben etcc..

Succes!