hoe kan je een oplaadbare batterij het snelst ontladen?

Is daar een speciaal trucje voor?
Of moet ik hem dan in mijn ipod boxjes stoppen tot het geluid stopt en de batterijen leeg zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.8K

Het beste antwoord

Als je geen ontlader hebt zou ik kiezen voor een zaklamp. Hoe simpeler hoe beter..

Lopen ze volledig leeg! Binnen redelijk korte tijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

er zijn ook batterijopladers die een batterij kunnen ontladen

als je die geen hebt idd gewoon ergens indoen en laten leegdraaien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door hem kort te sluiten ontlaadt je hem heel snel, maar dat is gevaarlijk en dan gaat hij stuk. Je kan hem wel ontladen via een weerstand. Deze weerstand moet dan zo gekozen zijn dat de maximale stroom niet boven het vermogen van de batterij uitkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is idd gevaarlijk , de batterij kan smelten of in brand vliegen . +
je zou je baterij vol kortsluiting kunnen geven. dan is deze zeer snel leeg...maar ook gelijk naar de kl*te.
er zit een grens aan wat je aan een baterij kan ontrekken.
somige opladers hebben ook een ondlaad functie. als je dit niet heb zou ik inderdaad gewoon je Ipod speakers deze leeg laten trekken.
dus aanzetten, en als het geluid stopt is zijn de baterijen zo goed als leeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een oplaadbare batterij kan zó snel leeg lopen dat hij in brand vliegt. Niet doen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joh!:)...een niet oplaadbaare ook :)
maar dat zeg ik ook als je hem kortsluit.. is die kapot. en ja afgebrand telt ook als kapot:)
handigste zou zijn ze in zeg maar zoiets als een scheerapparaat te doen iets wat mechanish op batterijen werkt maar ja ik weet niet welk type batt
aaa ???
dan gewoon in je ipod en zo hard mogelijk zetten
capthavoc