welke aanbieder is het beste om te nemen

ik ga een nwe tv kopen en zit bij ziggo analoog. ik wil een combi voor telf, internet en hd tv. welke is her beste, maar ook voordeligst en wat is de download ,zonder limiet. wie heeft welke ervaring.
alvast bedankt voor uw reacties.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

er zijn heel veel verschillende alles in 1 pakketten te verkrijgen. voor een overzicht van verschillende alles in 1 pakketten kan je kijken naar een vergelijkingswebsit als: beste-internet-provider.nl bekijken (zie bron) Als je specifiek op zoek bent naar het goedkoopste alles in 1 pakket kan je kijken op een site als: goedkoopsteinternetprovider.nl (zie bron)

Bronnen:
http://www.beste-internet-provider.nl
www.goedkoopsteinternetprovider.nl

Dat ligt aan allerlei dingen die je er ook bij wil, er zijn niet zoveel providers die de gehele combi leveren. een goede vergelijkingssite is bellen.com Als je glasvezel kan ontvangen is dat wel een aanrader qua snelheid

Bronnen:
http://www.glasvezel.nu/
www.bellen.com

Houdt er rekening mee dat niet elke aanbieder voor elk adres in Nederland een product kan/mag leveren. Zoek dus eerst uit welke aanbieders op jouw adres een signaal kunnen/mogen leveren. Indien je de kabel een optie vindt, kun je dit checken op www.overdekabel.nl Toegevoegd na 3 minuten: Welk combinatiepakket je het beste kunt nemen is vervolgens afhankelijk van je persoonlijke wensen en doelstelling, zoals hoeveel je van Internet wilt downloaden en hoeveel je wilt gaan bellen. En ook hoeveel tv zenders je wilt ontvangen en of deze digitaal moeten zijn of niet.

In jouw geval zou ik Ziggo all in one nemen. Je krijgt dan voor 149 ook een HD digitale tuner met harddisk. En wat is 'het beste'? Geen idee wat jij belangrijk vindt. Ziggo is een redelijk betrouwbare partij, maar heeft nu nog niet veel HD zenders. Als je dat belangrijk vindt, moet je bijvoorbeeld UPC nemen. Daarnaast zijn de tv pakketten voor extra zenders niet voordelig, maar als je die niet neemt en de basiszenders voldoende vind, lijkt Ziggo een goed aanbod te hebben. Het digitale signaal kost niets meer dan het analoge en krijg je nu al binnen. Heb je meerdere tv's waarmee je digitaal wilt kijken, dan kost dat bij ziggo niets extra. Ook is het niet zo dat iedere provider overal levert, dat moet je van tevoren wel checken. Ziggo dus wel, want die heb je al.

Ik heb zelf ziggo gehouden omdat je dan al je extra tv's over de bestaande kabel kan houden. Anders moet je overal weer een kastje e.d. voor kopen.

je hebt ook canal digitaal je kunt op hun site kijken.Maar of hij goed is weet ik niet.Ik ben zelf ook aan het denken om hier naar over te stappen

Als je voor Ziggo gaat let er dan op dat je een TV koopt met een CI+ module, dat scheelt je een extra afstandsbediening voor je anders benodigde digitale modem. En ga voor Ziggo gecertificeerd. Op www.kieskeurig.nl kan je alles daarover vinden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100