De 7Amp accu is waarschijnlijk 7 Ampère-uur (Ah) accu.
Dan kun je gedurende 1 uur 7 Ampère trekken (bij 12 volt)
Dat is (7A x 12A =) 84 Watt.
Maar of dit ook daadwerkelijk gehaald word is de vraag.
De capaciteit van een accu hangt af van de omgeving temperatuur, 'slijtage' van de accu af.
Kortom even een keer testen lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Klopt! P=U*I
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
P=U x I

12 X 7 = 84 Watt

http://www.ham-radio.nl/cursus/vermogen/Vermogen.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12 volt accu laden met een andere 12 volt accu gaat helaas niet werken.
Een 12v loodcel/drycel accu moet je met (max) 14.4 volt laden maar zodra deze vol is, moet de lader er af, of verder druppelladen met 13.8 volt.
Dus je hebt een booster nodig! misschien verkoopt conrard die.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de DVD speler een aansluiting van 12V voor in de auto heeft dan zou hij gewoon moeten werken en de interne accu opladen.
De koffiezetter is ook 12V , maar als je die op een accu van 7Ah (ampère-uur) wilt aansluiten dan zal dat niet werken, voor een koffiezetter heb je gedurende langere tijd veel stroom nodig, 12V bij 7Ah is maar 72Wh, een koffiezetter van 150W kan hier theoretisch nog geen half uur op werken, terwijl de opgenomen stroom van ruim 12A door zo'n kleine accu waarschijnlijk helemaal niet geleverd kan worden: de 12V zakt ver in elkaar en de accu wordt gevaarlijk heet.