Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een site met een overzicht van verkrijgbare e-readers?

Liefst in tabel-vorm zodat je een overzicht hebt van wat wel en niet aanwezig is c.q. ondersteund wordt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
829

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet vooraf bepalen wat je wilt hebben, waarbij vooral het vrije pdf formaat van belang is. En natuurlijk de grootte van het scherm en de levensduur van de batterij. Ik zit zelf te popelen om er een te kopen, maar pas in 2011 komt de meute beschikbaar. Ik zou wachten als ik jou was en als je niet kunt wachten, zoek dat even via google, want er zijn vele sites met precies die tabellen die je zoekt, dus tabellen met details.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben net geattendeerd op een E-reader bij Selexyz en die heeft eigl. alles wat ik zoek; 6inch scherm, 16 grijswaarden, USB en Wifi. Voor €150, te leveren vanaf november.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben gisteren bij Selexyz langs geweest, maar hij is vertraagd en hebben verder dat ding nooit gezien, dus ze weten er nog niets vanaf. Het wordt wel tweede helft november.. Maar bedenk ook alle prijzen gaan binnenlort omlaag.

Andere antwoorden (1)

Misschien heb je hier iets aan:
http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=e-readers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding