Heeft er iemand ervaring met een alles-in-één pakket van KPN? Zo ja, bevalt het?

Dus internet, tv en radio. KPN beweerde (telefonisch) dat dat nieuw is. (Géén digitenne dus! Dit pakket heeft 53 tv zenders; digitenne maar 23) Ze proberen mij daarvoor te strikken en daar ik Ziggo meer dan spuugzat ben denk ik erover. Donderdag bellen ze weer dus graag antwoord voor die tijd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik heb dit pakket voor nu bijna een jaar. nog geen storing of problemen gehad, voorheen alleen digitenne en dit bevalt me beter. digitenne kun je er gratis naasthouden voor bv op zolder/slaapkamer/badkamer.

Wij hebben het alles in één pakket van UPC nu een dikke 2 jaar en dat bevalt prima. Televisie Met mediabox ) ± 90 zenders,radio, telefonie (gratis,behalve 0900 en 06 nummers) en internet,zo goed als nooit storing en dat voor ± 63,-euro per maand. Wij zijn juist bij KPN weggegaan omdat andere aanbieders veel voordeliger waren en meer te bieden hadden. Ze komen overal een beetje achteraan sukkelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100