Kan ik m'n mp3's zo taggen dat ik op m'n iPod classic een lijstje kan laten verschijnen met alle muzikanten en de nummers waarop ze spelen?

Ik wil zeg maar bij elk nummer kunnen invoeren/taggen welke muzikanten er op dat nummer spelen, en dat ik dan op m'n iPod een lijstje ervoor krijg met alle muzikanten, en als ik dan eentje selecteer dat ik dan zo alle nummers waar diegene op speelt ervoor krijg. Ik heb al wel gezien dat je iets met 'componisten' kunt doen, maar dan kun je niet de individuele musici zien maar dan wordt het lijstje:
Muzikant 1
Muzikant 2
Muzikant 1/Muzikant 2
etc.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe ik dat moet bewerkstelligen? (trouwens ik gebruik mediamonkey als mijn iPod syncer en mediaplayer mocht het iets uitmaken. ik kan geen itunes gebruiken).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dan moet je toch iTunes gebruiken, daarmee kun je afspeellijsten maken en zo indelen als jij dat wilt.
Hier kun je iTunes gratis downloaden; http://www.apple.com/nl/itunes/download/