Probleem met connecten van de Nokia 6310i met de Parrot CK3100 carkit.

Ik heb net een nieuwe auto gekocht (Citroën C5 van 3 jaar oud) en ik ben altijd een carkit gebruiker. In deze auto zat een Parrot CK3100. Alleen heb ik nogal moeite met het aansluiten van mijn Nokia 6310i... Als ik hem connect via bluetooth dan krijg ik dat hij is gepaird. Maar dan heb ik nog niet mijn contacten enzo. En ik kan nog niet bellen. Iemand die weet wat ik eraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Begin eens met een software-upgrade van de Parrot.
Ik vrees dat je daarvoor met een laptop met Bluetooth in je auto moet gaan zitten. Verdere info op:
escape