Waar kan ik een accu voor onder de 50 euro vinden incl verzendkosten voor de medion md96350? heel iets hoger mag ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

via Ebay heb ik al verschillende keren goedkoop accu's voor bijv. digitale camera's gekocht. Echt voor een paar euro rechtstreeks vanuit Hongkong/China.
De "originele" accu kost bijna 10x zo veel en komt uiteindelijk ook uit.....China.
Zoek wel even het typenummer van je accu op om zeker het goede model te vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
ah, het gaat om een laptop.
Ook deze kan je goedkoop via Ebay kopen. Heb zelf een keer een HP accu op deze manier gekocht. Prima kwaliteit.
Prijsverschil is geen 10x keer maar nog zeker interessant.
13 jaar geleden
Op marktplaats