Hoeveel mensen in Nederland hebben een poken?

Ik heb sinds kort zo'n ding en vraag me af met hoeveel mensen ik potentieel op deze manier contact zou kunnen leggen.

Voor alle duidelijkheid: mijn vraag is dus niet "ken jij een poken / heb jij een poken / gebruik jij een poken" maar "Hoeveel mensen in Nederland hebben een poken?"

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Not me. Mijn bedrijf deelt nog steeds ouderwetse visitekaartjes uit. Zal het ze eens onder de aandacht brengen, dat ding ziet er leuker uit dan het doosje met kaartjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet wat het is, maar ik ken niemand die zo'n ding heeft. Ik heb er ook nog nooit een gezien. Terwijl ik toch in de ICT werk. Daar zitten toch veel mensen die zo'n nerdy gadget erg leuk zouden vinden. Overigens heb ik wel poken. Twee stuks, bij de open haard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik deel met mijn bedrijf nog steeds visitekaartjes uit... Ik zal het in de eerstvolgende directievergadering eens met 'Me, Myself and I' overleggen, of dat het slim is om de gadget nu al aan te schaffen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij hebben er een maar gebruiken hem nooit, onze kaartjes zijn mooier en beter aangezien iedereen daar wat mee kan en maar een enkeling iets met de poken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zojuist maar eens opgezocht wat een poken eigenlijk is...ik had er nog nooit van gehoord...
weer wat geleerd... ik heb er dus geen... en voor zover ik nu kan zien zal ik er ook geen gaan aanschaffen of krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn er vandaag weer 200 uitgedeeld op de dag van de verpleging op de KWIII kazerne in Apeldoorn.

Het beste antwoord

Een tijdje geleden zag ik een item op EDITIENL (RLT4) en daar gaven ze (als ik het goed heb onthouden) dat er destijds 100.000 mensen poken in Nederland. Dit aantal zou volgens de verslaggever enorm toenemen aangezien de verkoop van de gadget explosief is gestegen.

De afgelopen tijd ben ik overigens wel wat bedrijven tegengekomen die de gadget cadeau hebben gegeven aan hun medewerkers en klanten. Het is immers een goed (digitaal) alternatief voor het "ouderwetse" visitekaartje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het filmpje gevonden op http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/miMedia/2009/week04/wo_poken.avi_plain.xml maar er worden geen aantallen genoemd...