Hoe werkt Google Ocean?

Google Ocean, hetzelfde als Google Earth, maar dan voor de oceanen. Alleen weet ik niet waar je op moet drukken om ook werkelijk in de oceanen te kunnen kijken. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij Google Earth versie 5 zit dat feature.
Ocean aanvinken by de 'layers' en eventueel sub-features.
Ook rondleidingen en beeldoverlays kan je opvragen ... bij toevoegen.
Best kompas installeren en daarop navigeren.

Toegevoegd na 5 minuten:
Hou er wel rekening mee dat de meeste zones in de oceaan op sonar en niet op luchtfoto gebaseerd is.
Op belangrijke plaatsen zijn er wel virtuele trips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorbeeldje: Marianentrog
-vlieg daar naartoe
-vink de features (allemaal aan ...bij ' lagen'...Ocean...openen en allemaal aan vinken.
-Op de Trog zal je afbakeningen , gegevens en zo vinden. Voor trips kan je naar het forum gaan en de kmz's die ge vindt downloaden en openen.
-Wordt dikwijls een aanwijzing gegeven op plaatsen aangeduid met een cirkeltje met uitroepteken....die laten U soms automatisch verwijzen naar de downloadlinks op het forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enfin , zo doe ik het toch