Zijn laserpennen van 5 mw legaal in Nederland voor consumenten ?

laserpen van 5mw voor consumenten legaal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ha, die Gast25232;

Ja, maar 5mW is dan ook de grens tot welke sterkte laserpennen legaal door consumenten mogen worden gekocht en gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laserpennen met een vermogen t/m 5mW mag je in Nederland gewoon bestellen. Een goede site waar ik ze ook vaak bestel:

Toegevoegd na 1 minuut:
Laserpennen.com