wat betekend de foutmelding op mijn gsm?

Plots zag ik een telefoontje met een pijltje naar rechts bij en daardaast een driehoekje met een uitroepteken in ik vroeg me af of dit samenhoort en wat dat dan misschien betekend ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je met je vinger van bovenaan het scherm naar onderen, daar staat een uitleg daarvan. Dat uitroepteken heeft als het goed is niks te maken met het tekentje daar links van.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het tweede icoontje zie ik soms op Android-toestellen als een app niet kan worden gedownload of geïnstalleerd.

Antwoorden (2)

Dat betekenT: doorschakelen (1e icoon) niet mogelijk (2e icoon).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wanneer ik toch mijn data aanzet bij overschrijden van mijn datalimit(die ik zelf gesteld heb via instellingen) dan krijg ik dat zelfde(rechter) tekentje. Ik gebruik dus data buiten mijn gestelde limit van bijvoorbeeld 2gig, althans in mijn geval. Dit hoeft niet te betekenen dat je meer gebruikt dan je abonnement.

Het kan zijn dat je datalimit hebt ingesteld maar niet op de goede hoogte(aantal mb's). Je kunt op de meeste toestellen een datalimit invoeren.

Ga naar instellingen en kijk in de bovenste 4 of 8 kopjes naar of 'datagebruik' of 'meer'. Onder 'datagebruik' kun je instellen: 'limit mobiele gegevens' en 'waarschuw me over gegevensverbruik'. Bijhorend is een grafiek waarin je met je vinger kunt instellen hoe hoog je limit is(de rode lijn).. houdt de hoogte van je huidige bundel als richtlijn. Zo zet ik mijn 6 gig bundel op een datalimit rond diezelfde hoogte.