Waar kan ik het goedkoopst de Philips HF3476 wakeup light kopen?

zelfs nog goedkoper dan 95 euro?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat als jij hem gevonden hebt voor 95 Euro, je echt een bodemprijs hebt.

Antwoorden (3)

Het is geen Philips, maar hetzelfde idee: http://www.kieskeurig.nl/wekkerradio/nafnaf/dn1011s/prijzen/863970/
Ik gebruik deze nu al een hele tijd en bevalt perfect.
Is al even geleden dat ik deze gekocht, dus ik hoop dat die nog verkrijgbaar is.

Toegevoegd na 2 minuten:
NafNaf LYS heet deze soort wekker, vast wel te krijgen bij MediaMarkt of dergelijke winkel.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar het nadeel van deze lamp is dat het beeldscherm heel veel licht afgeeft. Vond ik tenmiste heel vervelend daarom gebruik ik de lamp niet meer.
sterredag
13 jaar geleden
http://www.comfortland.nl/wake-up-light-wekker-sac.html?gclid=CI_FhK_y4KMCFRIqDgod7VYoFg ook ander merk maar wel zelfde idee.
Kimath
13 jaar geleden
@panni, ik heb daar zelf niet zo'n last van. Je kunt met een knopje de helderheid van het schermpje instellen. Op de donkerste stand valt het best mee vind ik. Mijn wekker staat iets lager dan mijn bed, dus het licht kan niet recht in mijn ogen schijnen.
Ik heb de mijne een keer voor rond de 80 euro bij de blokker gekocht. Was een aanbieding. Een vriendin van mij heeft een ander merk (kan er helaas niet meer op komen maar was wel goedkoper..). Die vindt ze fijner dan het model van philips. Bij haar model gaat het licht ook langzaam uit zodat je ook beter in slaap kan komen. Die functie zit er bij philips niet op. Zo waren er nog wat andere punten die ze beter vond.
Af en toe heeft de Hema ze ook (van hun eigen merk) voor een euro of 35.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Heeft die vriendin van je een NafNaf LYS toevallig?
Ziet er wat uit als een vaas (zie ook mijn antwoord)
sterredag
13 jaar geleden
mijn philips wake up light heeft wel ook die functie. Phillips heeft diverse modellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath, ik zou echt niet meer weten welk merk/model mijn vriendin heeft. De laatste keer dat we het erover hadden was in de winter...
Sterredag, misschien dat de mijne daarom goedkoper was..
Marktplaats? Ik ken een bedrijf wat ze als kerstcadeau heeft weggeven en ik weet dat niet iedereen hier heel blij mee was.
Bol.com heeft de 3468 voor 47 euro maar ik ken het verschil niet zo tussen de verschillende types dus misschien heb je er niets aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedantk voor je reactie :)