Kan ik in de ACRyan Playon! zelf een HDD zetten?

Kan ik in de AcRyan Playon! zelf een Hardeschijf zetten? Dit omdat ik nog wel een hardeschijf heb liggen en de versie zonder hardeschijf veel goedkoper is dan de versie met.

En kan dit ook zonder al teveel gedoe en garantiezegels verbreken?

http://tweakers.net/pricewatch/241524/ac-ryan-playon!-hd.html#tab:info

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In de Playon!HD kan dit wel. Het erin bouwen gaat zonder verbreken van de garantiezegels.
In de mini kan dit niet, hier is geen ruimte voor. Hier kan je een externe hdd aanhangen.