spaarlamp laten vallen perongeluk hoe maak ik dit het "veiligste" schoon?

wilde een lamp verwisselen en nu is hij gevallen, kapot op de grond en er liggen ook stukjes en schilfers op mijn bed, hij hing er namelijk boven, wat kan ik allemaal het beste doen om dit zo veilig mogelijk schoon te krijgen, ik weet dat stofuigen niet mag dus dan maar met blik en veger, luchten en beddekens enz wel even in de wasmachine ofniet, kan dat? Iik ben hier totaal niet in thuis en nooit meegemaakt dus wie heft hier advies...

Weet jij het antwoord?

/2500

goed uitkloppen of je hem daarvoor moet wassen? Lijkt me niet. De laatste bijna niet te pakken splinters kun je opnemen met een dot natte watten of zoiets.

Stoffer en blik erbij. De lakens even er af halen ,en uitkloppen. Evt in de wasmachine,en andere lakens erop. En je tapijt of wat er onder ligt gewoon even stofzuigen.

Als een spaarlamp kapot valt moet je allereerst meteen het raam open doen en minstens een kwartier luchten. Want uit die kapotte lamp komt een kwikdamp en die is behoorlijk ongezond. Daarna ga je het glas opruimen door dingen uit te kloppen en te stofzuigen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100