Als ik mijn Bluetooth (Samsung 3050) probeer te verbinden met mijn computer staat er: verbinding met [naam van mijn pc] mislukt.

Als ik vanaf mijn pc probeer te verbinden kan hij mijn mobiel niet vinden, maar mijn mobiel kan mn computer wel vinden.. Wat doe ik fout, en hoe doe ik het goed?

Toegevoegd na 21 minuten:
Hoe zet je je Computer dan op zichtbaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens bij de instellingen, is per computer en telefoon anders. Sorry.

Antwoorden (2)

Je moet bij beide aangeven dat ze vindbaar mogen zijn door andere apparaten.

Je moet even bij de instellingen zoeken. Moet er staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet goed kijken of je zichtbaar bent