Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

senso apparaat zakjes knappen Wat is oplossing?

Toegevoegd na 1 minuut:
Nadat het water heet is, wil ik een kopje tanken. Na een paar seconde knapt het zakje en loopt de koffie aan alle kanten weg. Het meeste nog wel in de kop er onder.
Een aantal weken geleden gebeurde dat niet.

10 jaar geleden
675
Amadea
10 jaar geleden
Ben je misschien een onderdeel(tje) vergeten? Zou los in een la kunnen liggen. http://www.factoryprices.nl/images/products/136/136492/philips-422225938980-padhouder-single-senseo-2-mistgrijs-1-default.jpg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk zit het gaatje van de padhouder dicht en kan het water nergens heen. Afwassen met de hand of in de afwasmachine. Als het niet helpt voorzichtig uitblazen vanaf de onderkant. Niet met een voorwerp erin gaan. De druk wordt namelijk opgebouwd door dat kleine gaatje en dat mag je niet groter laten worden!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zit het gaatje van de padhouder dicht en kan het water nergens heen. Afwassen met de hand of in de afwasmachine. Als het niet helpt voorzichtig uitblazen vanaf de onderkant. Niet met een voorwerp erin gaan. De druk wordt namelijk opgebouwd door dat kleine gaatje en dat mag je niet groter laten worden!
Als je de padhouder tegen het licht houdt moet je er in het midden doorheen kunnen kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Franciscus99
10 jaar geleden
Ik heb een padhouder gebruikt voor 2 kopjes koffie. Dan gebruik ik die voor 1 kop koffie. Dan heb ik het probleem niet dat koffiepad knapt. Het lijkt dat de koffiepad te dik is voor een padhouder die bedoeld is voor 1 kop koffie. Ik kan me weer redden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding