Mijn MP-4 filmpje, met mobiel opgenomen, kan ik niet afspelen op mijn DVD-speler, terwijl die wel MP(E)G 4 ondersteunt. Hoe zit dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij video's zijn er verschillende soorten "codec" Zo is niet elke avi een avi die mijn dvd speler ondersteund.. Daar zit nog wat verschil in, Anders kunt u kijken of uw telefoon ook op een andere manier kan opnemen, Mocht dat niet het geval zijn kunt u de video ook converteren ((omzetten)) naar een ander bestand wat je dvd speler wel ondersteund

Maurisch