Ik werk bij de Vroom en Dreesmann in Almere en die is vandaag dicht. En de V&D is op elke zondag open, terwijl de andere winkels dan meestal dicht zijn, dus ik denk dat vandaag alle winkels gesloten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja.

http://www.koopzondagen.net/#Flevoland

http://www.winkelparade.nl/koopzondag/koopzondagen_regio_almere_-1_-1_106_1071.html

Toegevoegd op 30-04-2009 12:13:13
Update:

Sommige winkels wel, en sommigen niet.
Het is inderdaad wel wat onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Klein adviesje: Op een dubbele vraag geen korte antwoorden geven, maar een deel van de vraag herhalen! Overigens vind ik het niet verstandig van de vraagsteller twee vragen in één vraag te stellen... Vrouwen doen dat overigens meer dan mannen, is mij opgevallen. Wat het weer lastig maakt voor mannen om te antwoorden, omdat zij graag korte, duidelijke antwoorden geven...
Bij ons in de stad zijn de meeste winkels dicht en alleen de supermarkten 's ochtends open. Terecht overigens imo, ik vraag me af waarom je vandaag zou willen stadten (of hoe je dat ook schrijft).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn gesloten ( ik lees nu net de vraag, en het is 20.54 uur....)