Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Klein stukje van touchscreen werkt niet meer, wat kan ik doen?

Ik heb een mp4 speler met touchscreen maar een klein stukje aan de rechterkant is niet meer aanraak gevoelig (reageer niet meer, ik voel nog wel feedback).

De garantie van die mp4 is ook verlopen, dus ik kan hem denk ik ook niet terug sturen naar samsung

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik wil hem best laten repareren als dat mogelijk is, maar zitten daar niet ook veel nadelen aan.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ik denk dat je gewoon pech hebt en een nieuwe mp4 zal moeten kopen. Misschien ook niet aangezien het maar een klein stukje is en je er misschien helemaal niet zoveel last van hebt :).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jawel best veel last van, ik kan nu niet meer bij de instellingenknop
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan kan je misschien zoals ambertjepaard zegt je mp4 laten repareren. Maar dan moetje wel kijken of dat dat wel de moeite is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan koop ik liever een ipod, duur maar wel degelijk in gebruik
Je kan het beeldscherm toch laten maken?
Wel jammer van die garantie..
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maar ik weet niet of het aan het beeldscherm ligt of aan de software, want ik krijg wel trillingen als ik op beeldscherm druk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan er geen proffesioneel iemand naar kijken?
Toen mijn laptop raar deed wist ik ook niet wat het was, en die man die het repareerde wist zo wat er aan de hand was.
Misschien idee? ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, dank je, ga ik morgen even kijken of ik dat kan laten doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ok :)
ja zou het scherm kunne laten maken maar dat kost wel geld en het ligt er aan wat voor soort mp3 je hebt en of je nog garantie hebt... maar ik denk dat ja pech hebt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing