De iPod is in het water gevallen. Is hij nog te redden?

Direct nadat hij uit het water kwam deed hij het nog even, maar de volgende ochtend niet meer. Zou het vocht er in de zon vanzelf uitgaan (het is hier 38 graden in de schaduw)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Het vocht zal op den duur er wel uitgaan, maar als mogelijk kan je het proces versnellen door hem open te maken.

Ook kan je hem in een bakje met ongekookte rijst leggen: rijst zuigt vocht op. Verder vind je veel tips in onderstaande bronnen, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iPod openmaken is ten zeerste af te raden als je geen technicus bent. Die rijsttip en het laten opdrogen wel. Soms kan je iPod ook gewoon gevoeliger zijn door de ouderdom. Raak hem dan enkele dagen niet meer aan en probeer het dan nog eens. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPod staat in de bak met rijst. Afwachten maar.....

Andere antwoorden (2)

Ik vermoed dat hij definitief kopje onder is gegaan, maar een reddingspoging is altijd te verkiezen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Mug;

Ik betwijfel het. Ik heb wel eens Nokia-mobieltjes laten zwemmen, maar die waren makkelijk uit elkaar te halen waarna ze goed konden drogen en weer prima werkten. Een iPod haal je misschien niet zo makkelijk uit elkaar zonder schade dus ben ik bang dat het water er te lang in zal blijven. Ook kan het schelen of het ding in schoon of vuil water is gevallen.