Welke mobiele airco

Welke mobiele airco is qua prijs/ kwaliteit verhouding het beste?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Het is niet echt een antwoord op je vraag, maar iedere mobiele airco is waardeloos. Een van de best gesteste is een Sharp, maar probleem met die dingen is dat ze zoveel herrie maken dat, als je m op de slaapkamer zet, alsnog niet slaapt.

Doe jezelf een groot plezier en koop een Daikin inverter split airco. Kost inclusief installatie ong 2.300 maar dan heb je iets wat echt werkt. En dat zeg ik uit ervaring, na twee mobiele airco's en inmiddels nu drie jaar een Daikin. Dit zijn de stilste airco's die er te koop zijn en je hoort dan ook niets. De capaciteit van het kleinste model is al ruim bemeten voor zelfs de grootste slaapkamer.

Laat je niet verleiden tot een split unit van de bouwmarkt voor 399, want ook dat is rommel.
paulus811
13 jaar geleden
Als toevoeging kan je eens kijken op kieskeurig.nl. Hoewel een mobiele airco qua prestaties en geluid slecht prestereert, zijn in dit segment natuurlijk ook de beste te vinden in deze categorie.

Op Kieskeurig zijn er 27 mensen die de Sharp CV-P09FR een fijn ding vinden.

Er zijn ook mobiele airco's met een splitssysteem (het deel dat de warmte afvoert en lawaai maakt moet dan buiten worden bevestigd). Van dit type vinden 9 mensen op kieskeurig de Zibro PX 643 de beste.

Ik heb nog even bij de consumentenbond gekeken, maar zie er geen recente testen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt per situatie af. Hoe veel m3 moet het app koelen, heb je een plat dak , komt app op de zolder staan, heb je ramen welke op het zuiden staan? Ga gewoon naar een winkel en laat je daar voorlichten