goede mp3 speler MET radio ??

Ik luisterde altijd radio via mijn mob. telefoon. Helaas is die functie nu defect. Ik zoek nu dus een mp3 met radiofunctie (of alleen een radio in dat formaat) Wie heeft er een tip voor zo.n apparaatje met een goede radio ontvangst

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De Creative Zen is uitgerust met een FM-ontvanger, 20 voorkeuzezenders en automatisch scannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De nieuwste iPod heeft dat... Dat is een prima speler...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is wel erg duur
Koop je een nieuwe telefoon.
Telefoons zijn niet zo gek duur meer.
Er zijn veel telefoons met mp3 en FM functie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ipod, creative, sony, philips en archos prima apparaten van goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De iPod nano.