Dit is een digitale uitgang voor geluid die je kunt aansluiten aan home cinema set of andere recievers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SPDIF is een standaard voor het doorgeven van een 20bit's digitaal geluids singnaal tussen verschillende apparaten en stereocomponenten.

Je het is hetzelfde zegmaar als een tulpstekker, maar dan digitaal en op basis van glasvezelkabel.

Overigens is het een afkorting van: Sony/Philips Digital Interface Format