Hoe brand ik itunes bestanden op een cd? Of beter nog: hoe krijg ik ze naar een mp3-speler?

Ik heb alle mp3-versies aangemaakt van de liedjes die ik uiteindelijk naar de mp3 speler wil krijgen (met de rechter muisknopfunctie). Maar als ik de lijst nu wil branden krijg ik nog steeds een melding dat alleen bestanden met een mp3-indeling op een mp3-cd kunnen worden gebrand. Staan die bestanden misschien elders?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb mp3 als schijfindeling gekozen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

In Jip & Janneke taal:
Als je rechts klikt op het Mp3 tje dan open je de locatie waar het bestand staat.
Sluit je Mp3 speler aan op je pc. Open deze ook en sleep de bestanden dan gewoon over.