Hoe kan ik de geschiedenis van mijn tablet verwijderen? Ik heb nml achter mijn inlognaam mijn wachtwoord gezet..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hallo, er zijn verschillende soort tablets met allemaal verschillende soorten browsers, per browser is het verschillend hoe je je geschiedenis verwijderd. hier een paar voorbeelden: voor android 3 tablets: 1. Open de internet browser en tik op de knop Menu in de rechterbovenhoek op het scherm. 2.Tik op Instellingen en dan op Privacy & Beveiliging. Op deze pagina kunt u selecteren welke informatie u wilt wissen: - Cache wissen verwijdert tijdelijk opgeslagen bestanden, zoals afbeeldingen. - Geschiedenis wissen verwijdert een lijst met bezochte sites. - Alle cookies wissen verwijdert informatie over uw account en voorkeuren voor een bepaalde website. - Formuliergegevens wissen verwijdert informatie die u op in ternetformulieren hebt ingevoerd. 3.Tik op het item dat u wilt verwijderen en tik dan op OK om de keuze te bevestigen. voor ipad met ios: 1.open het icoon met de titel instellingen 2.ga vervolgens wanneer instellingen zijn geopend naar: safari 3.druk vervolgens op de knop: alles verwijderen hopelijk heb ik de juiste informatie gegeven. groeten, Bartcho

Bronnen:
http://acer-nl.custhelp.com/app/answers/de...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100