Hoe krijg ik de fabrieksinstellingen bij Qware TB-1380HD?

Wanneer ik de Volume knop (+) en de Power knop ingedrukt houd, kom ik op een scherm met een groen poppetje met één uitroepteken. Maar er komt maar geen menu tevoorschijn, ook niet met knopjes ingedrukt houden. Ik wil namelijk heel graag mijn tablet resetten. Laat het me weten. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
2.2K

Antwoorden (1)

Dus als ik het goed begrijp een hard reset ....

de volume+ knop en power knop 8 seconden samen in te drukken en daarna de powerknop los te laten en de volumeknop ingedrukt te houden tot er een groene robot te zien is met een uitroepteken. Laat dan de volume+ los en druk 1 keer kort op de Volume- om het systeem menu te starten. Met de Volume+ en – navigeert u in dit menu naar de optie ‘Wipe data / factory reset’ en bevestigd u de keuze met de power knop.