Raak je je gedownloade spel kwijt als je de batterij van de Nintendo DSi eruit haalt?

Ik heb een DSi en toen in 2011 de game Zelda Four Swords een gratis versie uitgaf, heb ik die gedownload. Alleen nu wil ik graag weten wat er gebeurt als ik de batterij eruit haal en er dan weer instop. Ik lees dat hij de console terugzet naar het vroegste jaartal en ben bang dat ik daardoor mijn spel ook verlies. Omdat hij alleen een korte tijd te downloaden was wil ik hem liever niet kwijt namelijk.

Raak je het spel kwijt door de batterij eruit te halen?
Dankjewel!

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat zou niet best zijn. Alleen de tijd en datum worden gereset. Je gedownloade spel blijft bewaard.
SimonV
een jaar geleden