De oplader van mijn mobiel maakt een zoemend geluid, het maakt niet uit in welk stopcontact.. Wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
26.7K

Antwoorden (5)

daar is weinig aan te doen!

Je kunt overwegen om een andere lader aan te schaffen, want de lader die je nu hebt heeft iets los zitten binnen in Wat trilt tijdens het laden, en hier kun je niet bijkomen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks, dit is bij bijna elke oplader zo.gewoon de oplader niet dicht bij je oor houden dan merk je er niks van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in je oplader zit een spoeltje die elke keer als je je telefoon oplaad warm wordt, op den duur komt er wat ruime tussen de spoel. hierdoor kan hij gaan trillen als er weer stroom op staat. wat een zoemend geluid geeft. zolang het niet hinderlijk is kan je hem gewoon blijven gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ruimte tussen de spoel en...?
Of ruimte IN de spoel zelf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ruimte tussen de spoelen en het plastiek huis (omhulsel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal zit een spoel vast met schroefjes, maar de laders van tegenwoordig moeten steeds kleiner worden. dus maken ze het huis zo klein dat alles er precies en strak inpast, zonder schroefjes.
ja en daar komt op den duur minuscule ruimte op.
maar daar kan hij onmogelijk van doorbranden hoor.
niks het is normaal bij de meeste oplaaders
het is de travo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je daar af wilt, zal je voor een andere lader moeten zorgen.
Deze bijvoorbeeld: http://www.dealextreme.com/p/usb-power-adapter-charger-white-100-240v-eu-plug-29415
Die kost zo'n €2,30.
Als je geen USB-oplaadkabeltje hebt, komt er nog zo'n €2,15 bij:
http://www.dealextreme.com/p/10-in-1-usb-powered-charging-cable-for-ipod-psp-cell-phones-34674
Samen zo'n 10 gulden dus.