Waar kan ik een fotoprinter bestellen die levensechte foto's uitprint in een echte foto formaat?

Toegevoegd na 11 minuten:
ik heb niet over grote foto formaten ik heb het over een formaat van als je bijv je fotoroll laat uitprinten in een fotozaak die formaat wil ik hebben wie begrijpt wat ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

op je eigen printer is dat ook mogelijk als de afbeelding maar niet te groot is (vlieg in levensecht formaat bijvoorbeeld)

heb jij het meer over formaat olifant is het niet mogelijk. deze printers bestaan niet.
wat je wel kan doen is foto behang bestellen met een eigen afbeelding. maar ook deze bestaan bij een zeer grote afmeting uit meerdere delen simpelweg omdat dergelijke grote printer formaten niet bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk een 10 × 15 foto printer.
Deze kan je bijvoorbeeld kopen bij

http://www.cameratop100.nl/shop/fotoprinters-fotoscanners/fotoprinters/sony-dpp-fp75-fotoprinter.html

Zelf zou ik voor een Sub-Dye print methode gaan, deze geeft een goede foto echtheid.
Bij een inktjet technologie is dat altijd nog wat minder. Zelf heb ik een Sony DPP-FP55 printertje, en deze bevalt goed van tijd tot tijd. Hou er wel rekening mee dat de afdrukken vrij duur zijn circa € 0,30 per afdruk.