Is er een wezenlijk verschil tussen de Apple pencil en een 'merkloze' pencil (zoals in beschrijving)?

Kan men met deze in de link hieronder minder dan met de Apple pencil, of maakt het geen verschil?
https://www.bol.com/nl/nl/p/active-stylus-pen-touch-pencil-voor-tablets-en-telefoons-wit/9200000123121577/?Referrer=ADVNLGOO002073-G-119212797281-S-1007057410941-9200000123121577&gclid=Cj0KCQiA_c-OBhDFARIsAIFg3eyjYJ8RlJ9w5DO2GvdpyQ9bxjQXd3kLFXwydaEoxRVq24VHyOLs9BMaAu8lEALw_wcB

Antwoorden (1)

Ja. Bij de Apple Pencil zijn de volgende functies beter: drukgevoeligheid, precisie, compatibiliteit, functies, sneltoetsen (gebaren), kantelbediening en verschillende manieren om de batterij op te laden. Apple heeft zijn producten ontworpen om naadloos samen te werken met de iPad-tablets.

Voor degenen die een pen nodig hebben om wat gemakkelijker op de iPad te navigeren of gewoon te krabbelen en snel aantekeningen te maken, dan zal een merkloze pen voldoende zijn.
SimonV