Waarom doet mijn batterij zo raar?

zo gaat het...
1.ik laad hem tot 100%
2.batterij gaat heel lang mee (laat hem dus tot 0%/10% leeglopen
3.ik laad hem weer tot 100% op
4.batterij gaat in een paar uur op (normaal gaat ie veel veel veel langer mee... en de batterij word na 15minuten gebruik ontzettend heet...

het is een 3.7volt 1320 mAh batterij van mijn telefoon...

oftewel: na het opladen doet ie raar... en dan nog een keer opladen en dan doet ie niet raar...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kan je beter nieuwe halen in plaats van opladen

Antwoorden (3)

Het is niet goed voor een batterij als je 'em weer gaat opladen terwijl hij nog lang niet leeg is. Je moet altijd wachten totdat de batterij (bijna) helemaal op is voordat je weer opnieuw gaat opladen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je teveel muziek op je mobiel staan? :p
dat kan namelijk ook...
of die licht op het hoogst gezet... of iets dergelijks..
Het kan ook zijn dat die batterij gewoon niet meer goed is.. :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de telefoon pas een maandje... dus de batterij zal hoogst waarschijnliijk nog goed zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
teveel muziek? hoe kan dat nou mijn batterij zo snel leeg laten lopen? of bedoel je dat ik teveel muziek luister? zo ja... ik luister ongeveer 1 uurtje per dag muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm. die tweede ;$
aah, okee dan weet ik het niet :'DD
wanti k luister heel lang naar me muziek.. te lang zelfs....
Hij zal dan wel stuk zijn. Dit is geen normale werking, maar dat heb jij ook al in de gaten.

Als hij ouder is dan 2 jaar. Of nieuwer dan 2 weken.
Dus ga terug als je nog garantie hebt, of koop anders een nieuwe accu.