Hoe fix je repair in epic games?

Hoi, ik heb een nieuwe harde schijf waarin ik games naartoe heb verplaatst. Nu kan de game niet runnen omdat het niet goed aan de juiste schijf gekoppeld is. Je moet de game eerst uninstallen maar dan krijg ik deze foutmelding. (zie foto). Weet iemand hoe je dit kan oplossen. Op mijn laptop staat de game en het mapje niet meer.

Picture for question
2 jaar geleden
1K
gvrox
2 jaar geleden
Wat gebeurt er als je de verplaatste files/folders weer terug zet naar waar ze vandaan kwamen, en dan de uninstaller draait ?

Antwoorden (1)

De makkelijkste manier is om de nieuwe plek waar je game bestanden staan te 'symlinken' naar de oude plek. Hierdoor verwijst windows alle verzoeken voor toegang naar bestanden automatisch naar de nieuwe locatie. Dus bijvoorbeeld je Epic gamelaucher verwacht de files aan te treffen op C:\Program Files maar de symlink verwijst dan naar D:\Games