Schakelt de xbox series s zich na een tijd vanzelf uit? en zo niet kan dit kwaad?

Hoi. ik was gisteren voordat ik ging slapen nog wat aan het gamen op mijn xbox series s, na een tijdje werd ik moe, en zette ik alleen mijn tv scherm uit, maar ik vergat mijn xbox uit te zetten. En nu is mijn vraag, schakelt hij na een tijd zichzelf uit, en zo niet kan dit kwaad als hij de hele nacht aan staat ?

2 jaar geleden
2.9K
Ritsuka
2 jaar geleden
Stond hij vanochtend nog aan?
YannickGame
2 jaar geleden
Hij stond vanochtend uit, dus ik denk dat hij op een bepaald moment toch vanzelf uit is gegaan.

Antwoorden (1)

"Schakelt de xbox series s zich na een tijd vanzelf uit?":
Als dat zo ingesteld staat wel.

https://support.xbox.com/nl-NL/help/hardware-network/console/console-turns-off-unexpectedly
-Zet de console aan.
-Druk op de Xbox-knop  op je controller om de guide te openen.
-Selecteer Profiel en systeem > Instellingen > Algemeen > Energiemodus en opstarten.
-Selecteer onder Opties de optie Uitzetten na en selecteer Niet automatisch uitzetten.

Als dat niet zo is/was, kan het zijn dat deze om een andere reden is uitgeschakeld, bijvoorbeeld een slechte voeding, of door warmte-ontwikkeling, maar dat zou dan ook tijdens het gamen gebeuren. Ik acht die kans laag, gezien je verhaal, dus check eerst even de bovenstaande instelling.