Weet iemand waar ik duimschroeven met kraag kan kopen? Geen vleugelschroeven. M6x40mm en M6x50mm.?

Zie https://www.orbitalfasteners.co.uk/products/m6-x-50-shouldered-thumb-screw-bright-zinc-plated voor een voorbeeld, deze site levert niet in NL. Van beide heb ik 100 stuks nodig. Bij voorkeur zink plated, mag ook rvs zijn.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.7K
ronron1212
2 jaar geleden
Dat zijn geen schroeven maar bouten daar horen moeren bij.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
En heb je een tip waar ik ze kan krijgen?
ronron1212
2 jaar geleden
@london124 wat SentWierda schrijft de ijzerwarenvakhandel de speciaal zaak dus zijn er niet veel meer maar zijn er nog wel.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Als Fabory het niet heeft, heeft niemand het. https://www.fabory.com/nl/duimschroef-gietijzer-35-elektrolytisch-verzinkt/p/16295?q=duimschroeven%3Arelevance
paulus811
2 jaar geleden
Op Amazon kun je de 40mm variant krijgen, wordt ook naar NL verzonden. Als je ze echt niet kunt vinden, zou ik overwegen om de trein naar Londen te nemen en ze ter plekke af te halen. Leuke trip en niet heel veel duurder dan alle bijkomende kosten als je ze al kunt vinden. https://www.amazon.co.uk/METRIC-SHOULDERED-THUMB-SCREWS-40mm/dp/B00DY2C996/ref=sr_1_3?dchild=1&keywords=Shouldered+Thumb+screw+m6+x+50&qid=1620991631&sr=8-3
paulus811
2 jaar geleden
@DWL, Fabory heeft het niet, maar jouw claim klopt niet want ze zijn wel te koop.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Allen, dank voor jullie reacties.

Antwoorden (1)

Het was even zoeken, maar hoop dat je hier wat aan hebt: (Ebay)

Je maten staan er tussen, zijn gegalvaniseerd en zijn ook per 100 te koop.

Succes!
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
Nu maar hopen dat de verkoper ook naar Nederland wil verzenden.
paulus811
2 jaar geleden
@SimonV, bij de verzendinfo staat helaas dat alleen binnen de UK wordt verzonden.
SimonV
2 jaar geleden
Nee, er staat dat er misschien niet naar Nederland wordt verzonden en dat hiervoor contact opgenomen moet worden met de verkoper. Mijn ervaring is dat men hiertoe vaak wel bereid is.