Hoe kan ik zien welke usb ik heb op mijn Lenovo Core i3 laptop?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
gvrox
3 jaar geleden
Je bedoelt de versie, snelheid, of de fysieke aansluiting ? Wat wil je gaan aansluiten ?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik wil een capture card gaan kopen maar ik weet niet of hij werkt met deze
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
usb 3.0 heeft blauwe ingang.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
zal ik een foto sturen
als dat kan
gvrox
3 jaar geleden
Het helpt nog beter als je vertelt wat het precieze type van je laptop is, en welke capture card je wil gaan kopen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik zie geen blauw
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
gvrox het is een lenovo laptop intel core i3 10th gen
gvrox
3 jaar geleden
Dat is niet het type van je laptop, je beschrijft alleen de CPU, en je beschrijft de capture card al helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
omdat ik nog niet weet welke capture card ik nog ga kopen ten eerste'
gvrox
3 jaar geleden
Ok, begrijpelijk dan dat je het type van de capture card niet kunt geven; maar waarom geef je het type van je laptop dan niet ?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
wat bedoel je met type
gvrox
3 jaar geleden
Zoiets als ThinkPad/IdeaPad/ThinkBook en dan de letters en nummers daarna ? Zoals op https://tweakers.net/laptops/vergelijken/#filter:TcqxCoAgFAXQX4k7O2Q-zFqDoKEviIayNwhiYdES_nu2NZ3lPFjjErZhO9FOWtMscERneXQBbSlwHmx75y-OOTwgMurzXnz-GMLFvuj2yIVTmJOAUlT9gqxLYyAgdVNRDim9
LeonardN
3 jaar geleden
USB 3.2
Zoals alle 10de gen laptops van Lenovo hebben zover ik kan zien.
gvrox
3 jaar geleden
@LeonardN dank je voor het opzoeken :) ik wilde niet de hele lijst doorwerken (ben niet zo'n fan van niet-meewerkende vraagstellers). Maar gaat het om USB A of C connectors ?

Antwoorden (1)

Open de handleiding, zoek naar de specificaties, en lees wat daar staat. Heb je geen handleiding, kijk dan onderop de laptop wat het type is, en google op dat type en "specificaties".
gvrox