Hoe krijg ik mijn printer na de windows update weer werkend?

Na de nieuwe updates van Windows werkt mijn printer niet meer (ik ben niet de enige met dit probleem), is hier wat aan te doen?

Ik heb een HP P2055DN printer, heb ook al geprobeerd de drivers opnieuw te installeren.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Amadea
3 jaar geleden
Niet door de driver te herinstalleren, maar door via Instellingen bij jouw Printapparaat in de Eigenschappen een geüpdatet Stuurprogramma te laden.

Antwoorden (1)

De laatste update van jouw printer is van 2014. Dus daar kan de oplossing niet van komen.

Microsoft heeft een fix uitgebracht voor Windows 10-versies waarbij sinds een recente beveiligingsupdate problemen konden optreden bij het printen van documenten.
Om het probleem te verhelpen, heeft Microsoft een aantal updates uitgebracht voor verschillende Windows 10-versies, te weten versie 1909, 1903, 1809 en 1803. Voor de andere versies, te weten 1507, 1607, 1709 en 2004, is momenteel nog geen bugfix beschikbaar. Microsoft zegt dat het nog met updates komt voor de andere getroffen versies van Windows 10.

Zorg er dus voor dat je nieuwste updates van Windows binnenhaalt.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ah, ik heb versie 2004 dus dat verklaart een hoop. Bedankt in ieder geval!