Kun je de gegevens die de computer van een liedje heeft veranderen?

Beetje onduidelijke vraag waarschijnlijk, maar ik zal proberen 'm wat duidelijker uit te leggen..

De computer mist van sommige liedjes gegevens, zoals bijv. de artiest. Daardoor verdwijnen sommige liedjes als ik mijn afspeellijst op mijn mobiel sorteer op artiest. Kan ik ergens bij gegevens de artiest erbij zetten zodat die nummers niet verdwijnen?
Ik weet alleen dat je de naam van het nummer kunt veranderen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

rechter muisknop
eigenschappen
tab blad details
en dan kun je de namen aanpassen

Toegevoegd na 8 minuten:
deze heb je niet???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je MP3 bestanden bedoelt.
Van een mp3 kun je de tags makkelijk wijzigen door de eigenschappen er van op te vragen. Of een tool die specifiek dat doet (Zie link)