Wat kan ik aansluiten op 20watt?

Hoi,
Ik zag op internet dat ik een zonnen panelen art kan kopen met stekkerdoos erbij en daar stond 20 watt.
Wat moet dat betekenen? Hoeveel volt kan in die stekkerdoos aansluiten?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
LeonardN
3 jaar geleden
Kan je de link geven??
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
https://www.amazon.nl/Solar-netsysteem-20-inclusiefbatterij-stekkerdoos/dp/B01GNOFKEM/ref=asc_df_B01GNOFKEM/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430605519799&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=14945360679646543751&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010543&hvtargid=pla-718821007895&psc=1
LeonardN
3 jaar geleden
Dat is geen gewone stekkerdoos, maar een 12v-stekkerdoos.
Je zal er weinig spannends mee kunnen gok ik. Een lampje, een telefoonlader.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
En je kan niet dat omtoveren naar 230v?
LeonardN
3 jaar geleden
Ja dat kan, maar de vraag is wat je dan nog overhoudt....
jc54
3 jaar geleden
Spanning 20 keer omhoog, dan vermogen 20 keer omlaag.
Griffin
3 jaar geleden
"Hoeveel volt kan in die stekkerdoos aansluiten?" Dat antwoord staat gewoon bij de product omschrijving:
"Dankzij de meervoudige stekkerloze aansluiting kun je 12 V-apparaten of via de USB-poort opladen of gebruiken van multimedia-apparaten."

Antwoorden (1)

Als je de volt een ampere van het aan te sluiten apparaat weet volt x ampere = watt. Dit zal uitkomen op bijvoorbeeld een lampje of iets dergelijks want 20 watt is vrij weinig.
Als voorbeeld.
10 volt x 2 ampere = 20 watt.