Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een navigatie voor je fiets waar je geen smartphone voor nodig hebt en zo ja welke?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
TurfGraver
3 jaar geleden
Kompas. .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Die zijn er wel. Ik weet niet wat de reden is voor deze keus maar er zijn met smartpfone ook veel varianten te vinden die je kunnen helpen. Mocht je echt zonder willen dan is er bijvoorbeeld de fietscomputer: Mio Cyclo 605 HC
Voordelen:
+ Accu gaat lang mee
+ Werkt zonder smartphone en internet- verbinding
+ Extra mogelijkheden (naast navigatie)
Nadelen:
-Redelijk kostbaar, een goede kost al gauw 300 euro

Je kan bijvoorbeeld ook op smartwatch rijden met zijn eigen voor-en nadelen. (vaak nog telefoon bij moeten hebben,moeilijk op scherm te kijken tijdens fietsen, etc).
Succes en fiets ze ;-)
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb geen ongelimiteerde data op mijn smartphone en ik neem aan dat ie anders data verbruikt
LeonardN
3 jaar geleden
Dat is een verkeerde gedachtestroom.
Alle navigatie-apps(althans die ik ken) hebben de mogelijkheid om de mappen van te voren te downloaden en gebruiken dan enkel kostenloos de ingebouwde GPS.
Daarom gebruikt eigenlijk bijna niemand meer losse apparaten zoals Garmins of Tomtoms.
De fietsnavigaties van Garmin zijn erg goed, goed verstaanbaar en betaalbaar. Mooi duidelijk beeld; echt aanraders, maar er zijn natuurlijk ook duurdere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank voor de reaktie
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
De garmin 830 is een aanrader

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding