Hoe selecteer je een beamer?

Er is zoveel aanbod, ik heb geen idee waar te beginnen?
1. Budget rond 1500 Euro
2. LCD boven DLP
3. HD resolutie

Echter er zijn dan nog 100-den beamers die hieraan voldoen. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

kijk als eerste naar de branduren die de lamp heeft.
dan selecteerd de rest makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk in het maandblad Computer Idee van deze maand.
Er staat een test in over Beamers en er worden diverse modellen in beschreven. Wellicht brengt het je op ideeën.

Kijk op Kieskeurig.nl Selecteer de eisen waaraan de beamer volgens jou moet voldoen. Bekijk de lijst beamers die daar dan uit komt, en lees de reviews van andere gebruikers.