Ik wil IOS 8 downloaden op iphone 4s maar daar heb je wifi voor nodig, maar die doet het bij mij niet, iemand een idee wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zonder wifi: geen update over air. Als je wel wifi hebt op een laptop of pc kan je je iPhone erop aansluiten via de kabel van de oplader en hem via iTunes updaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Of je gaat naar een plek waar wel (gratis) wifi is.
B.v. bij de buren (even vragen naar hun wachtwoord) of desnoods bij de McDonalds
Als je WiFi niet kan aantzetten heb ik daar een oplossing voor.
Dit klinkt heel gek en slecht voor je toestel daarom moet je het maar eenmalig doen.
De truc is om je telefoon te föhnen tot dat er de temperatuur waarschuwing komt (föhnen moet je op de achterkant en bovenkant doen)
Zodra de waarschuwing er is moet je je apparaat uitzetten en laten afkoelen.
Haal uiteraard wel je sim en hoesje eruit/eraf.
Ik heb deze methode zelf ook geprobeerd en dit werkte.
Werkt dit niet dan moet je idd via iTunes upgraden.
Nogmaals deze methode niet vaker dan 2x gebruiken ander word het schadelijk