Waar kan ik een mini-laser kopen om in iets in te bouwen (zo klein mogelijk)?

Voor een toepassing die ik wil ontwerpen zoek ik zo klein mogelijke lasertjes. Ik dacht aan iets van maximaal 2 cm groot, batterij inclusief. Er moet ook een aan en uit schakelaartje op zitten.
(het dient om aan de hand van het laser licht nauwkeurig te zien waar het een pneumatische hamer neer komt, daarom moet het ook schokbestendig zijn)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Wat dacht je van een laserpointer of laserpen. Veel van deze apparaatjes werken op knoopcellen. Eventueel gebruik je de onderdelen ervan om ergens in te bouwen.